Ich habe Glück gehabt!

I mitt huvud ekar tyska ord. Schhh chhh schhh. Ich war. Du warst. Ich werde reich werden. Sschhh. Ja, det är det jag har gjort hela dagen. Pluggat tyska!

Som paus och belöning för mig själv tittar och in på bloggar då & då ;) och nu när jag kollat alla bloggar så bläddrar jag runt i mina mappar och tittar bilder. Varje bild har ett minne och det är faktiskt kul att checka lite ;) speciellt dom gamla. Dom som är nya nu blir väl roligare om ett tag antar jag ;)


Nu hittade jag denna:

Jag tidigt i vintras :)
Och från då har jag många mysiga minnen!
Denna kvällen då jag tog denna bilden var jag med Hampus för första gången utanför skolan ;)
Har nog aldrig varit så nervös som då!
Ich habe Glück gehabt :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0