Lazy? Yes I am

För lat för att ladda in bilderna till datan.
För lat för att skriva någonting överhuvudtaget egentlig
en.

Har iallafall varit och tittat på när Felicia tävlade i rytmisk gymnastik! Grymt coolt faktiskt. ;) Så sjukt duktig var hon. Alla andra med för den delen!

Kom hem för en stund sen. Tryckte nyss i mig kinamat och min mage spricker nog snart... Inte nog med det. Mamma har köpt massa godis, naturgodis och glass till mig! Men bäst av allt: En chokladkalender. Och nej nej, det är ingen vanlig chokladkalender. Det är en high school musical chokladkalender!

Vad som händer ikväll? Jag vet inte. Kvällen är oplanerad och det suger.


Bild i repris ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0