Öppet hus, 17.00

Nu ska jag gå ner och fixa lite "mellanmål" eller vad det nu heter innan jag drar mig in mot stan för att stå på Öppet hus. Klart att alla kommer att komma till kitas eller hur;) ?

Innan dess måste jag också ta och fixa mig. Håret hänger överallt och jag ser hemsk ut.
(det va ju så att det ösregnar ute, hunden ska rastas, som alltid släpper jag honom på baksidan av husen och han springer och rullar sig i världens lerhög. Hmmmmm jag fick panik och skulle sedan sätta in han i duschen och duscha han, men de e lättare sagt än gjort med en hund som HATAR att duscha. Det slutade med en ren hund och en dyngblöt sarah. Och en blöt säng då han sprang ut ur badrummet och hoppade upp i sängen och skakade sig.....)
intressant eller hur?
nä nu ska det sättas igång här hemma, ha det bra sötnosar ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0