På tal om hårfärg

Jag vill bli ljusare i håret. Eller så vill jag bli mörkare. Eller så vill jag behålla det jag har nu och få fram min naturliga hårfärg ännu mer! Ilandsproblem? ;)
Om jag
lägger i slingor så sliter det på håret. Extra mycket eftersom jag har blondering under fortfarande (believe it or not!)
Om jag färgar håret mörkt kan de bli svårt att få tillbaka. (Visst, jag kan tona, men endåå... inte helt)
Om jag behåller så behåller jag och ser naturlig ut ;) ehm...


Brunett? Ok, där var jag något mörkare än vad jag är nu.





Blond? (Nej, jag tänker jag aldrig mer bli det)



 
Eller blå kanske? Jag var ju ganska gullig endå. Finns ju sprejburkar på kicks som man kan spreja varje dag... ;)





Svååårt. Visst? ;) Så svårt att jag låter bli att göra något, så blir det min naturliga hårfärg snart fullt ut. ;)
Nu blir det lite plugg till tyskaprovet och ikväll hoppas jag på sushi? Vill testa vill testa vill testa (;




Kommentarer
Postat av: Emilie

behålla =)

2009-11-02 @ 19:06:18
URL: http://emilynicole.blogg.se/
Postat av: S

brunett brunett ((:

2009-11-02 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0