Söndagar, vem gillar det egentligen ?

Någon mer än jag som verkligen hatar söndagar?
förmodligen..

Idag har varit en oeffektiv dag, har inte funnits allt för mycket att göra. Har suttit och pillat med en julklapp, fixat in bilder i min ram och lite sådant smått och gott. Nu behöver jag bara ett lim till lite saker, hemligt nivet.
vart köper man lim? för konsum här har ju inte det vet ni, nej och det vi köpte blev det istället grönt av, härligt eller vad?

Om cirkus en halvtimma börjar top model. Teyonna ska vinna har jag bestämt, men sen får man ju dock se vad Tyra och de andra tycker. Haha.

Dagens hiss; Min fotoram. Den blev tillslut jättesöt!
Dagens diss; Att det är söndag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0