Tjockt mätt och glad

Då var man hemma igen ;) Om man får magmuskler av att skratta så kommer jag ha en bräda snart. När Sara skulle hoppa av bussen stängdes nämligen dörren och åkte iväg med henne. Hur kul? ;)

Slår vad om att ni är lite smått sugna på bilder från igårkväll och idag?
Here we go ;)


Igårkväll: Vi skulle beställt pizza, men klart att dom stänger innan vi drog dit (:
Fixade käk hem och hade allmänt kul.
Någon trodde visst att Sara va pilo? ;) huh. No way.
And then- natti (:


Jag fixade stor frukost med färska frukter och chailatte.
Frukost är viktigt! ;)


Sara visade stolt upp hennes tallrik med hallon, äpplen och banan med honung över ;)


Tog bussen in till centrum och satte oss på chili thai
Sarah & jag :)


Blondie ;)


Det ser inte gott ut, men jag älskar sån här mat :D



Nu ska jag gitta in till blondie och vi ska ha filmmaraton, or something ;)


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0