Dagens shopping

Just nu sitter jag här i mina rosa mjukiskläder. Nyss pluggat lite (yes, jag vill ha en framtid(; )
Dagen började iallafall med att jag tog bussen in till skolan! Hade svenska, matte & tyska. Helt ok. Får ju lite VIP av Steven på matten, vilket gillas väldigt mycket! Haha.
Efter min tyskalektion mötte jag upp Sarah på stan. Vi tittade runt lite i affärerna & köpte lite smått & gott. Tog sedan bussen hem. Ingen vidare intressant dag.
Just nu känner jag att jag vill träna träna TRÄNA! :( ,men jag ska avstå från träningen några dagar pga överansträngningen! Måste kunna springa på onsdag i skolan runt munksjön. Vill helst inte ha ett allt för cpat knä då. Uh. Då kommer jag sist in i mål. Vill helst att det ska bli motsatsen till det ;) Haha, men good luck Jull.


Foundation från Lumene
Duschkräm från nivea, mmm!

Tänkte ta en promenad nu! Eftersom jag inte kan springa. Något måste man ju göra för att öka förbränningen lite iallafall :)

Vi hörs sötnusar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0