fikaaaa.

Nu har "jag" damsugat klart inne i mitt rum. absolut dammfritt ! :D
är sjukt sugen på fika. någon som hänkar in till stan ? hehehehehe

idag kommer Micke&Kwestan och våra kusiner hit för att stanna över helgen. Kräftskiva imorgon + att fira mig lite sådär smått :) hehehehe.

öppet fönster just nu och det är ngn som klipper gräset här utanför. sticker som tusan i näsan! för er som inte vet är jag allergisk mot gräspollen och känslig för klippt gräs. uffft . kanske ska stänga fönstret..?

nu ska ja ringa fis sara och se om hon vill hänka och fika . moahahahahha ja e fetto #1 :D

har lagt till nya kategorier här nere till höger. bara att klicka när ni vill se endast inlägg från en av oss.
så tryck på Sarah's inlägg om ni vill se det jag har skrivit ! (allt är dock inte inlaggt i rätt kategorier än , men jag jobber på det ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0