Fikaholic..

kort inlägg blev det igår. hade precis kommit hem från en fullspäckad dag.
först vart vi ute och åt med familjen på en italienare & en grek. fattar ni hur gott det är & hur mätt jag vart sen eller?
ja kom hem , va hemma i 20 min sedan gick bussen in till stan för att träffa Elias och Mish. Sedan kom sara och vi satte oss och fikade.
Hur jag nu lyckats fika 4 ggr denna veckan på fik , sedan här hemma har det varit fikastunder också. hmmm.
bara te att säga tack och lov för innebandyträningarna!! :D
på tal om fika så äter ja lite frans chokladtårta just nu. fy på mig! men man lever bara en gång!
nu ska ja upp och fixa på rummet och sätta in dammsugarN och låta den gå där inne ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0