090906

Om julia nu har pyntat sin loggis med burburry. ska ja då ta Louis Vuitton ? hahahahahah
som julia sa nyss att jag missade bussen är helt rätt . eller det va så att bussen va 2-3 min för tidig, vilket det tar för mig att gå till busshållplatsen. men det kom ju en som kom prick i tid med . det är jag mycket tacksam för,!

Hade hål idag i 2,5 timma och då stack jag till PerBrahe gymnasie och träffade mich, stev , diana och ngn mer kille (har ingen aning om va han heter haha). Det va ett bra tidsfördriv och man skrattar en heeeel del med de :)
När man senare kommer tillbaka till skolan för att hämta matbiljett säger Anne, " Jo du sarah, ni har ingen spanska idag". Jag ba skojar du med mig. Sedan sa hon ju att ja skulle ha kommit vid 11 för att kolla upp det , trög som jag är glömmer jag det och är inne i stan i 2,5 timmar, då jag kunde ha varit hemma.
Himla bra eller hur? 

På tal om något helt annat , va det förresten någon mer än jag som missade premiären av Antm 12 igår?
Ville ju inte missa det. Får kolla på youtube om det finns . förmodligen på engelska men wtf, det ska ses ! :)
har heller inte hört det senaste om Paris Hilton My New BFF 2. det är så sjukt underhållande då tjejerna är helt desperata i henne och slåss för att få vara hennes BFF. Löjligt men kul!

Vi hörs senare ikväll hörrni :)



Dagens;
skjorta från gina tricot.
till det hade ja mina blåa cheap monday.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0