090811

Hejj!
Vilken oaktiv blogg dag för mig igår, inte ett ända inlägg. Hmm, dåligt av mig sorry!

Igår åkte jag och julia in till stan och mötte upp Susanna och Rebecka för att sedan gå visare till idrottshuset och kolla på Felicia när hon tävlade i Rytmisk Gymnastik. Hon var jätteduktig! :)
Senare på kvällen åkte jag och julia in till stan igen, för att ta en chailatte på Coffehouse by George!
Poliserna hade spärrat av hela västra storgatan då 17 (!!!!!!!) pers hade blivit misshandlade där på fredagen, alla vid olika tillfällen! Lite otäckt sådär faktiskt.

Idag är det en slapp-dag. Det är rätt skönt, men jag vill ändå ha något att göra??
Tja, kan ju alltid sätta mig och fixa lite i rummet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0