091105

Sitter just nu och pluggar. Duktigt av mig ((:
håller på med naturkunskapen, finslipar lite på vad som ska sägas på redovisningen samt att jag skriver in allt på datorn. Ska även ta och göra en sammanfattning på historian, eftersom jag var sjuk i tisdags och missade det. Alla gjorde de nämnligen på lektionen så jag ska vara duktigt och göra det på egen hand.

Ne nu kanske ja ska ta och fortsätta? Bytte nyss kläder till lite slappare och skönare.
Gjorde även en sjukt god smoothie till frukost idag, äpple och kanel va det i den, kesella och massa mer. Mättande och god! 

 
Jag just nu;
Leggings - Kommer-inte-ihåg
Kofta - Gina Tricot
Vitt linne under.
Glasögon - Red or Dead.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0