Bli vitt istället

Jag blir deprimerad av detta äckliga vädret. Regn, regn och åter regn. När jag ska sova hör jag hur regndropparna smattrar mot taket & detsamma upprepas när jag vaknar. Smatter. Inte nog med det så var jag blöt från topp till tå hela dagen idag på grund av just... ja, vadå? REGN.

Om lite mer än 1 vecka så är det december. I december ska det vara snö. Någon som håller med mig? Guess so!
Så nu tycker jag att det äckliga regnet kan övergå till vit och vacker snö ♥


Syster ♥ Ser det inte mysigt ut?

Föresten så är sis sjuk och vem är där för hennes skull om inte moi? :) Tihi, jag lagar mat och passar henne hela tiden. Är jag inte gullig? Jo tack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0