Det bästa som finns

Har duschat och fixat och donat nu här hemma efter att jag kom hem från min ridlektion. Hoppning stod det på schemat idag, och det var så njanag**gfsagh kul :)
Jag tog hand om banbygget och blev tilldelad hästen Eliza, väldigt pigg och inte världens lättaste kan jag ju säga.

Hoppningen gick bra. Eliza var otroligt kul att rida eftersom man hela tiden fick jobba jobba jobba. Hon exploderade över varje hinder och bom och det var så himla roligt. Vissa kanske tycker det är läskigt, men jag älskar det. Och ni som tycker det är läskigt har väl bara ridit några år.

Något jag alltid blir så himla irriterad över är hur oeffektiva dom andra i gruppen är! Det leder självklart till mindre tid- mindre hoppning.
Snälla Gud om du finns, låt mig komma in i gruppen jag står på kö till snart :(

Ridning och hästar är det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0