Fortfarande på högstadiet




Jag har försökt att få bort det här hur länge som helst och det vill verkligen inte funka för mig. Släng in en liten kommentar om du vet hur man gör, för högstadiet har passerat ;)
Tack på förhand.

Tänkte ta och dra mig mot sängen nu (som iförsig står 1 m ifrån mig...) och nanna :) Börjar 8 och går till länge imorgon (dvs halv 2?).
Vad som händer efter denna otroligt långa skoldag vet jag inte ännu. Troligtvis blir det att sitta med näsan riktad mot samhällsboken och läsa om något så tråkigt som politik! SO var mitt favoritämne på högstadiet. Men nu? Don´t think so. Och vad beror det på? Läraren. Förra lektionen satt jag helt seriöst och funderade på om jag skulle färga håret mörkbrunt eller om jag skulle slinga det (det säger väl ganska mycket om hur "kul" ämnet är när jag redan bestämt mig för att inte göra något av det?)

Hur som helst. Sängen kallar ;)
Dröm sött och vakna som smått och gått. Tihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0