Hemkommen... igen!!

Stressig dag och bloggen har lidit. Men jag ber om ursäkt för det ;)

Dagen började med att stiga upp runt halv 9, slänga på sig ridkläderna och hoppa in i bilen för att ta sig till min älskade ridlektion!
När man kom hem ifrån stallet hoppade jag snabbt in i duschen och sedan fixade jag mig snabbt för att hoppa in i bilen ännu en gång för att åka på dop :) min lilla nya kusin döptes nämligen.

Nu sitter jag här och undrar vad kvällen har att bjuda på :) Jag ska iallafall bjuda ner på några bilder från igår samt idag! :)



Gårdagens outfit ;) maha



Bussen. Lacklegins och höga klackar är fint!



Mat ...som jag inte vill se på flera månader ;)


IDAAAAAAAAG: Stall ;)



Fix ;)


Posaaaaaaaa...


The Julia pose ;)


Lackleginsen på... igen


Tagen med blixt på vägen hem.. mahahahhah ;)


Nu ska jag... I don´t know ;)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0