Hemma igen!

Nyss kommit hem från the city. Många frågade var jag gjorde och det kanske jag skulle skrivit. Jag var ute och åt på en himla kinarestaurang. Kan också berätta att Dorran inte vågade gå in i restaurangen för att den tydligen var för fin och hon inte vågade. Lite smått kul ;) Slutade med att vi stod och bråkade innanför dörren (Vera skrattade) och en kille kom fram och drog med oss till ett bord och Dorran gick motvilligt med ;)

Jag är så mätt så att jag nästan mår illa. Ska inte gå ut och äta mer under hela året! Uff... Ska bara äta ute 5 dagar i veckan, inte en dag mer än det!! Hemmagjord mat är seriöst godare. Iallafall för tillfället :)



Jag kanske ser ut som Shrek... Men det ska se ut som om jag mår illa :)


Well well. Ska ta tag i vissa saker nu för att sedan gitta sängen. Att man alltid måste upp tidigt på lördagar :(


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0