Inte min dag idag

Jag vaknade. Ville inget annat än att ligga kvar i sängen! :( Drog mig till busshållplatsen, såg bussen åka iväg och fick panik. Men naturligtvis så är jag så snurrig att jag var ute för tidigt och såg denn tidiga bussen åka iväg! Typiskt mig verkligen. ;)

Släpade mina fötter från busshållplatsen till skolan. Och det är ju klart att jag glömde bort portkoden? ;) Tryckte några gånger och till slut kom jag in. Haha! ;)

Lektionen började. Medeltiden. Mm, spännande? ;) Nah. Man kan ju alltid inbilla sig att det är det. Men spelar ingen roll, jag fick iallafall MVG på mitt prov om antiken! :)
Smsade såklart till min pojkvän och berättade om min lilla nyhet och fick snabbt svar tillbaka: "Oförväntat? ;) NOT!" 
Föresten så vill inte min mobil funka för tillfället, igen :(

Hade lite catwalk på engelskan. Ja, ni vet väl att man klass är helt  full av modeller? :) Skämt å sido.

Jag är helt snurrig idag. Och jag ska lägga mig tidigt. Det bestämde jag redan imorse! ;)


Haha! Inte min keps ;) Ser jag inte killig ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0