Jag heter CutoutDessection.com!


Hon började tidigt protestera mot djurdissektion i skolan i Ashville och hon verkade för en ändring i skolans policy som gjorde att barn som kände att det var obehagligt med dissektion att i stället göra en annan uppgift.

"Hon är fortfarande Jennifer för mig" säger pappan

Hennes far har svårt att vänja sig vid Jennifers nya namn. "Tro det eller nej, men jag respekterar hennes beslut" säger Jennifers far. En CD som visade hur djuren behandlades innan de blev dissekerade ledde till att pappan stödjer fröken Cutout Dissection.com: s sak.

För att läsa PETA:s intervju med Cutout Dissection.com på engelska läser du mer här.

Källa: Yahoo News





Tihi, kanske ska jag byta namn till www.threefaces.blogg.se för att göra reklam för bloggen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0