Gör dina läxor... "roliga" ;)

Haha, mamma tipsade mig om en jätte jätte jätte bra sida ;) Glosor är shiiiiiiiittråkigt. Visst? :) Men nu är det så att jag har lösningen ;) mahahha.
Det är en hemsida där man blir medlem och skriver in sin gloslista, så förhör man sig själv på datan liksom. Så jobbigt att skriva för hand ju ;) och dessutom är du miljövänlig och slösar inget papper (ehm.. hehe, ok du slösar el!)
Men det blir faktiskt lite roligare att göra på datan. Finns många olika övningar att välja på. Och dessutom så kan du söka på andras gloslistor och se om dina glosor redan finns! ;)
Och så kan du faktsikt prata med andra på sidan... (skaffa lite glospolare kanske? ;))
Haha,
iallafall. Sidan heter: www.glosboken.se


Ok, jag erkänner ;) jag satt inte vid datan hela tiden och jag gjorde om tills jag fick 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0