Today is a good day!

Sitter här hemma och väntar på att alma ska komma. Dock bestämde vi att hon skulle koma halv 7, så det är ett tag till. Har hällt upp godis i min fina skål, ska tända lite ljus och så innan. Är inte ljus det mysigaste som finns?
När mitt rum e klart ska det finnas massor med olika ljus. Åh ! ((:
Alma är den bästa människan i hela världen. Hon lyssnar, hon pratar, hon finns alltid. Det är så det ska vara <3
Hoppas även att Eddie går vidare i idol sen. Hehehehe. Han är lixom bäst?

Ska alldeles strax lägga in en underbar låt som jag tycker att ni borde lyssna på. Många har säkert hört den innan! Så håll utkik!

Har även fått hem mina Mary Kay produkter. Märket kommer från tyskland ock är verkligen jättebra! Ska lägga inlite omgående om dessa imorgon. Så det får ni också hålla utkik efter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0