Yesternight ;)

Kom nyss hem från stallet. Red Lipis! Gick fin fint :) Han var lite stark i början men efter en stund gick han riktigt fint! :)

Morgonen började på en madrass i Sarahs rum ;) Nämligen lite övernattning där igår med flickorna. Tyvärr så var jag tvungen att gå redan 8 på morgonen, och tyvärr så råkade jag väcka alla ;) Tur att man inte har så lång hem iallafall :) dvs 2 m ;)

Bilder från igår? ;) Here we go!


Jag & Hampus såg 2012.
Jag försökte vara en gullig
flickvän som valde en lite mer killig film!
Egentligen inte min smak
med såna här filmer ;)
Betyg på filmen? 4/10 kanske?
Jag gillade den inte så mycket.
Den var väl som alla andra katastroffilmer?


Satte oss på coffe by george efteråt!
Hampus tog sin första chai latte ever ;)
& så var han så söt & tog en kladdkaka med två skedar. ♥


Tog bussen hem & gittade vidare till Sarah!
Skulle hämta en skräckfilm hos mig, men den ville inte
funka. Så kvällen bestod av gosssssip ;)


Alla borstar väl tänderna innan dom ska sova? ;)
Dock så är inte Susanna med på bilderna jag har :(


White teeth!


Nu ska jag.... jag vet inte :)
Ha det fint så hörs vi senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0