13 oktober (L)

Jag är helt slut. Att vara tvungen att göra något man tycker är tråkigt i flera timmar tar verkligen på krafterna. I mitt fal, plugg!

Imorgon iallafall så blir det väl bara någon enstaka lektion för min del. Ska nämligen till gymnasiemässan och representera min skola! Ska försöka få alla små nior att börja på kitas nu! (Känns det inte som niorna är väldigt små? Jag menar, högstadiet känns jättelitet?)
Om man ska gå natur eller samhäll och inte väljer kitas, då tycker jag att man gör ett väldigt dåligt val. På kitas får du allt som alla andra smahälls/natur linjer (om inte mer), bara att du slutar något tidigare än alla andra. (Ja, några timmar...) Och restaurangmaten varje dag är bara en bonus. Ni som äter skolmat är ju bara så B...



RIP 31/7-09

Idag skulle du fyllt 6 år...


En lycklig saga som plötsligt försvinner, 
inget farväl och tårar som rinner,
Hjärtat gråter 
Du försvann och kommer aldrig åter

Kan man vara ledsen över en hund tänker ni? Jag är nog beviset på att man kan. Hon var världens bästa och dog bara helt plötsligt och oväntat en dag. Jag sa inte ens hejdå.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0