Chai-latte dieten då!?

Vakna för ett tag sedan. Låg och drog i sängen väldigt länge ;) Var som sagt övertrött igårkväll. Däckade på en gång när jag la mig i sängen. ;)

Ska alldeles strax gå & äta lite frukost. Den hoppar jag faktiskt inte över i hopp om att bli smalare, nej nej. Blir man inte tjockare då? Inte äta något, kroppen går på sparläge, du äter middag/något och din kropp lagrar allt den kan. FETT. Inte för att jag egentligen bryr mig. ;)
Jag äter allt man ska, och allt man vill och är endå smal. (Va?! Går det!? Måste man inte äta som Kissie och Dessie!?)
Varför plåga sin kropp med att inte äta istället för att äta och endå ha detsamma? Eller, alla kanske inte har detsamma. Men hellre kurvor än att vara en pinne utan fett alls.

Så, chai-latte dieten. Ufff...


Måste man inte sluta äta..? :(



Kommentarer
Postat av: Neha

klart man inte måste

2009-10-04 @ 10:27:49
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0