Timberlake..

Läste precis på aftonbladet: Justin Timberlake har dumpat Jessica Biel.

"Justin Timberlake har gjort slut med skådespelerskan.
Han har redan fastnat för en ny – Chris Browns ex Rihanna, 21."

"Det är inte första gången som Biel, 27, och Timberlake, 28, gjort slut under sina tre år tillsammans.
– Med dem kan man aldrig veta om det är för gott. Det är alltid upp och ner med dem, säger en annan uppgiftslämnare.
Jessica Biel verkar inte redo att släppa taget.
– Hon lever i total förnekelse och vägrar acceptera det. Men det är över, säger Timberlakes kompis. "

delarna är tagna från aftonbladet, läs hela artiklen
här!

Själv vet jag inte om jag har gillat Biel. Vet inte så mycket om henne. Vad jag inte förstår är att han "dejtar" Rihanna... Jag har svårt att se dom tillsammans faktiskt. Haha.

Jag, som är ett stort fan till Timberlake, tycker inte att detta är en sådan stor chock. Det har ju faktsikt stått att det har varit av och till i deras förhållande. Kanske var bra att det tog slut?

En snabb liten update från kändisvärlden :)

   
                                               Hmm?


Ayo Technology-  Så den ska vara ! :) (50 cent ft. Justin Timberlake)



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!

aa det är riktigt :)

2009-10-01 @ 15:32:38
URL: http://lydiaamanda.blogg.se/
Postat av: kamilla

den låten är skön! :D

2009-10-01 @ 16:05:44
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0