fikatime (:

hemmahemma.
Va inne i stan en sväng och träffade Rebecka på en fika :)
En trevlig pratstund och den där tjejen är supergo!
Efter det träffa vi Ellen och hennes kompis Lisa och stog och pratade ett tag, tills min buss gick.
En bra lördagskväll!

Nu sitter jag här framför , medan 5 femtedelar av sveriges befolkning sitter bänkade framför tv apparaterna och glor på fotboll. Jag menar, hur kul kan det vara?
Resten av min familj sitter här nere, nyss skrek min bror & far för att det tydligen blev offside eller ngt. Jaja palla fotboll (:

funderar på att slå på körslage och hämta mina bonbons. (godis från danmark , supergott!) 
Hoppas ni har en bra lördagskväll allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0