GG <3

Jag har börjat titta allt mer på Gossip girl. Det är verkligen sjukt bra, och inte nog med det. Man inspireras av deras sjukt snygga stil också! När jag tittar vill jag bara gå och köpa färgglada nya snygga kläder och alla möjliga accessoarer. Mmmmm... Och jag antar att jag inte är ett dugg ensam om detta!

Kolla bara!


  Inredningen

 Färgstarkt
 Stilrent

 Accesoarer. Rosettdiadem är så sjukt snyggt tycker jag ;)

 Mycket färg! Gillas ;)

 Jag älskar denna jackan! Ögongodis.


Gillar ni också gossip girl? ;)

"Xoxo"


Kommentarer
Postat av: Emily

jag kollar på det varje dag, håller med. deras kläder är sjuukt fina! :)

2009-10-21 @ 20:40:51
URL: http://emilynicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0