Goder morgon

Goder morgon i denna sal, goder morgon i denna sal... Så löd det ungefär när vi övade till lucia för typ ett år sen? Det var så mysigt. Jag saknar verkligen högstadiet. Alla människor, min klass, och skolan! Faktiskt lärarna också! (Sa jag verkligen det där!?)
På sätt och vis så vill jag tillbaka, men jag vet att man måste gå vidare. Gymnasiet är väl helt ok antar jag. Om ett tag så har jag väl förhoppningsvis glömt bort högstadiet och älskar the life of gymnasiet.
Vet ni vad det bästa är nu? Jag får gå med min älskling Sarah! Och det finns såklart många söta flickor i klassen.

Nu ska jag fixa, och dra iväg till mitt lilla gymnasie. Suck ;)
Vi hörs när jag kommer hem!


Suddig bild från lucian. Vi var så finaaa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0