Gym eller gympa?


Såhär såg jag ut idag. Ljusblå töntsöt tröja och lockar i håret, gjorda med plattången. Tycker faktiskt att den
nästan är bättre än babyliss icurl.

Klockan är 2 och jag är hemma från skolan ;) Matteprovet idag gick ju som sagt galant, vilket känns jätteskönt. Ett prov gjort. Check! Också ännu en dag närmare helgen avklarad. Det gillar ni väl, precis som jag?

Jag och Sarah har iallafall diskuterat att skaffa årskort på friskis & svettis! Eller om vi börjar med månadskort eller något först vet jag inte. Vi funderar iallafall på om vi ska välja gymmet eller "gympa"? Med gympa menas det ju att man är i grupp och gör olika saker. Verkar inte "gympa" mer lockande istället för att svettas och pressa och sånt? Är inte gymmet lite uttråkande? Vad vet jag. Jag har inte så stor erfarenhet när det gäller gym faktiskt. ;)

Mina kära läsare! Vad tycker ni om detta? Ska vi välja gym eller gympa?


Kommentarer
Postat av: Sanna [Om livet, träning och kärleken]

Gympa är skojigare än gym. Gympa är du ju nästan tvugen att vara med men på gymmet är de lätt att titta på andra eller tappar lusten =)

2009-10-08 @ 14:36:31
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0