Hemma från skolan!

Nu är jag hemma från skolan. Gick över lite idag och slutade vid 2. Sent för att vara oss kan jag säga!
Framför mig har jag en hel del plugg, ett ton skulle jag gissa på?
Ska ta fixa något litet att äta och sen plugga as hell! Det suger. Jag orkar inte med allt. När det blir för mycket stressar jag sönder och vill bara skrika, vilket jag också gör ;)

Nej, nu ska jag ta tag i skiten. Tänk vilket bra jobb med cash jag kommer få efter det ;)


Snö idag ja. Snart kan man väl åka skidor i jönköping också? :O ;)
Sarah, Abel & jag i sälen. Sakna.


Kommentarer
Postat av: HANNAH

hejhej! allt bra? :)

2009-10-13 @ 19:04:48
URL: http://jaghannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0