Jag fick 5. Hur många fick du?

Nyss kommit hem från shoppingrunda med Blondie ;) Köpte faktiskt knappt någonting till mig själv. Utan istället köpte jag, låt mig se... 6 presenter! :) Jag tycker det är kul att skämma bort folk och göra dom glada. Visst är det nästan roligare att ge än att få? ;) Fast jag älskar iförsig att få också...

Dom delade dessutom ut såna där goda knäckebröd på stan också och ville att man skulle vara med och tävla! Först fick jag några, och sen när jag sa att jag kunde tävla så sa han "Ta dom här också" och jag och Sara fick en stor bunt med knäckebröd. Cute! Delade ut lite sen och behöll 5 st! :) Dom är faktiskt goda! Köp!

Dessutom tog dom kort på oss :) hihi!


Några av alla knäckebröd som jag behöll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0