Julia tipsar

Tänkte vara snäll mot er och tipsa er om vad ni inte ska köpa ;) (så ni inte slänger ut onödigt med pengar menar jag.)
Idag tänkte jag skriva lite om bronzing powder och puder. För tillfället har jag två av varje sort, och två av dem jag har gillar jag lite mindre.

Isadora Bronzing power- Skitbra! Det enda man behöver säga tycker jag. Jag älskar det.
Max Factor Bronzing Powder-  Ogilla. Visst, det blir fint om man tar lite lite grann, men om man ska ta så det ser fint ut så kan det lätt se ut som en lerfläck!
Max Factor Puder- Eller visst, det står compact foundation på "fodralet". Jag gillare iallafall!
Maybelline dreammat powder- Jag köpte det ganska nyss och jag gillar det inte! Ush.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0