Minnen genom iTunes ;)

Det är sjukt vad tiden går snabbt på morgonen! Jag har inte gjort någonting knappt och klockan är redan halv 1! Ni har väl ställt tillbaka klockan förresten? ;) I fredags lärde jag mig en smart... ramsa?
"På sommarn ställer man fram utemöblerna och på vintern ställer man tillbaka dom!

Sitter iallafall vid datan och kollade nyss igenom iTunes :) så kul med gamla låtar man har lyssnat på! Hittade "låten" från discot vi var på i vintras i min systers spellista och jag var bara tvungen att gå in på youtube och söka fram "filmen" från club sensation eftersom jag och Sarah dansade så himla fult!



Visst, discon kan vara kul, men ibland är det bara för mycket. Lättklädda tjejer och killar som tar första bästa och alla strular med varandra. Ush, det är äckligt.
När jag är på discon dansar jag endast med mina polare (; that is the way I like it.
Fast nu för tiden har jag inte varit på något disco. Inte sen dess faktiskt.

I Sverige är alla så inställda på att dricka (föööööör mkt.) Ligga och spy i ett dike tycker jag inte är allt för moget (och nu menar jag inte att alla gör det.) Jag pallar inte riktigt sånt faktiskt. En viss mängd, ok då.

Och folk som börjar dricka redan när dom är 14, det tycker jag är synd. Dom borde sitta hemma och titta på tv, inte göra sånna saker. Vad har hänt med Sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0