Problem med klackarna? Såhär gör man!

Kom nyss hem från staden med Blondie. Vi tog en chai latte var på Coffe by George (eller vad det heter...) och bara pratade om allt & alla.
Är det bara jag som älskar att titta ut genom fönstret på alla människor som går förbi? ;) Jag tycker det är jättekul. Jag menar, en del ser bara för roliga ut & en del är verkligen sköna. Och en del har så fina kläder/accessoarer att man blir shoppingsugen! Hur sjukt är det inte? Sitta på en fik en fredagkväll och bli shoppingsugen av att titta ut genom fönstret... ;)

Väl hemma ställde sig Sara och lutade sig över gräset och det såg ut som hon spydde! Men oroa er inte, hon hade bara ätit en godis som smakade kaffe. ;) 
Jag gjorde ett misslyckat försök när jag försökte filma Sara så hon jagade mig runt runt runt ;)
Sprang så oseriöst i mina klack att hon var tvungen att filma:


Glad för ingenting. Kanske för att Sara är bäst? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0