Stan&Fika, alltså det vanliga ;)

och NEJ jag springer INTE till bussen , jag hoppade  på något skit konstigt sätt , jag kan ju inte springa utan att få sjukt ont kommer ni ihåg?
men det ser faktiskt ut som att jag springer..

hänt idag?;
skola som vanligt. Har börjat gilla religion mer och mer, och tycker att "ullis" är en väldigt bra lärare! :)
stan med sara. Följde med henne till frisören, hon skulle slinga håret , satt där i två timmar, kul.. naat. hehe
efter det stan och fika, på sandys denna gången. Mumsigt värre lixeem.
Jag är säker på att jag kommer bli fet någon dag snart. Men man lever bara en gång eller hur, så varför inte?

nä nu ska ja kolla på träningsgrejjerna pappa kom hem med , som vi beställt med laget . det kommer bilder senare ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0