Vad är felet?

Mitt knä värker något sjukt. Vad är det för fel!?
Under ganska många veckor nu har jag haft väldigt ont i mina knän. Speciellt det högra. Det vänsta är inte så farligt faktiskt.
Jag hatar det. Jag kan knappt träna eller någonting. Jag är så rädd att förlora min kondition som jag tränat upp så länge pga av ett himla knä!
Ska jag fortsätta träna som vanligt eller vila knät? Kommer det bli värre om jag gör det eller kommer det inte bli någon skillnad? Kommer jag förlora allt jag tränat upp om jag vilar mycket? Eller kommer det bli bättre? Jag vet inte!
I somras sprang jag exakt varje morgon, med några undantag såklart. Har jag överansträngt det? Men ifs, det kom ju så mycket efter nu i höst när jag minskat på antalet löprundor. Kan det ens bero på det då?

Någon som har samma problem eller misstänker varför mitt knä är som det är?
Skriv en kommentar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0