Vad hände igår?

Ber om ursäkt för dålig uppdatering! Men det måste ju vara förlåtligt att inte blogga på lördagkvällarna ;)

Det måste vara rekord. Jag sov till 8, och gick inte upp förr ens vid halv 10 idag! Skämt å sido.
Det blev sent igår. Ganska iallafall ;)
Jag var med min pojkvän♥ i stort sett hela dagen. Sen stack han vid 11 ungefär, och jag trodde att jag skulle somna eftersom jag var så grymt trött!
Jag fick ett sms av Sarah, och fick något ryck att vi skulle gå ut och snacka lite. Vi gick ut i myskläder och bara snackade, mysigt. Min Sarahpara!
Vi gick runt i vårat lilla söta samhälle och förbi en fest, där vi fastnade utanför. Var massa folk man kände så det blev lite härligt snack, haha.  Pontus försökte dra med oss in på festen sen, men no way ;) Uggs, vantar & myskläder? Party? ;) Don´t think so.
Vi drog oss vidare hemåt, rolig hemväg kan man ju säga, och det dröjde inte länge innan jag somnade. John Blund kom snabbt igår ;)

Dagen idag ska spenderas hemma tror jag, med syster och en hög med skolböcker. Vill man ha en framtid så är det bara att göra skiten, även fast man hatar det. Åh, låt mig ta studenten!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg! läget idag? :)

2009-10-11 @ 12:13:16
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejj!!

Du har en jätte fin disign på din bloggg

älskar din header §§



kan du hjälpa mej med en header`???



msn kanske??

2009-10-11 @ 12:43:23
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0