090909 (:

ciao alla!
sitter och övar lite smått på italienskaglosorna, men det blir ganska svårt att konsentrera sig, börjar verkligen få fjärilar i magen, eller hur man säger haha. 

hade estetisk verksamhet i skolan idag, och jag valde teater/drama (fråga mej inte varför, blev bara så haha) och jag gick och klagade hela morgonen över hur dum jag varit som tagit teater/drama. men det visade sig att det verkligen var jättekul! vi hade samarbetsövningar och lära känna lekar och det var hur roligt som helst. så tummen upp till det (:

sen är det en sak jag gått omkring och tänkt på. som många vet så finns det en del på per brahe som har sin egna stil, verkligen sin egna stil. och jag kom på mej själv med att sitta och beundra dem. för det första, jag har inte ens den kreativiteten att ens komma på att ta på mej kläder som en del har på sig. andra är att jag skulle aldrig våga gå runt i något som man vet att folk kommer titta på för att det är så annorlunda. 
så jag beundrar verkligen dom att dom är så modiga, särskillt idag när nästan allt handlar om utseendet. jag önskar att jag vore så modig ibland.

men nu måste jag packa väskan! vi syns!



bilden tagen i julias bil haha (:
har börjat fundera lite på lugg igen,
men kan inte bestämma mig. hjälp?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugg var mycket finare på dig! <3

2009-09-09 @ 17:17:01
Postat av: Magdalena

Herregud vad du va söt i lugg.

det ska du ha!

pussssss magdalena

2009-09-10 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0