090915

tudiluuu :)

imorses åt jag inte alls någon frukost då man inte fick ner den . allvarligt talat den växte iprincip i munnen. uft. altså gick jag till skolan på tom mage. fungerade till en början men i slutet vart jag så sjukt hungrig. HAHA
när vi satt i "matsalen" kom kashe och johan och frågade om vi ville hänka och fika på claras . vilket vi gjorde.
väl där så satt daniel och en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på (dåligt av mig!!). Det vart en trevlig stund.

kom hem och ringde runt lite ang. jobb. behöver lite extra pengar :)
hoppas jag får tag i något. tänkte åka med lite CV:n imorgon. får se vad det blir av det.

snart ska ja äta och senare blir det träning för min del. kommer va lite slö idag , då jag inte är helt frisk från min förkyldning , men betydligt bättre !

vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0