16 september

Back from school.
Hade endast 2 lektioner idag faktiskt. Vilket var både skönt & inte skönt. Hade 3 timmar håltimma, VILKET SUGER. Var nog den första långa håltimman i mitt liv :) Har inte såhär annars, men tyskan är inställt denna veckan. Den första timman gick jag & Sarah och tog en fika på Claras, mys.
När Sarah sedan skulle bege sig till sin spanskalektion begav jag mig mot stan! Hittade otroligt mycket fint som jag verkligen vill köpa! ÅHHH!
Hittade också ett gulligt lip palm på HM med chokladsmak. Låter spännande :) endast 29:- !



Tog var sin chai latte på Claras! Mmm, jag ska börja med chai latte dieten! :O Not.
Det är ju det alla bloggare gör. Vadå, blir man smal? Det är ju massa socker i!?



Nej, nu ska jag bege mig mot köket! Något att äta kanske? :) Åt knappt på restaurangen idag. Hur kunde jag välja pepparotssås? Jag menar, det var ju knappt ätligt.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0