5 vadå?

Sitter här framför datorn, nyduschad och fräsh med ögonlock tunga som bly. Börjar halv 10 imorgon med idrott, och vi ska tydligen springa runt munksjön, igen. Förra gången kom jag ju inte ens runt sjön (pga av olyckan..) så jag antar att det är mitt straff att få göra om det! 5 km. Uff.
Jag är van att springa runt 3 km. Det klarar jag lätt! Men 5? Vi får se, vi får se.
Springa är underbart, och hemskt på samma gång. Att springa på fritiden, själv är en sak. Men att springa i skolan med alla andra, det är en annan. Well well, bara klara mig igenom det här. Det handlar ju trots allt om ett betyg, vilket ska skrivas med 3 bokstäver. ;)

God natt sweethearts ;) I love you!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Tack så mycket! =)

Dock inte jag som gjort min design, det ska gå till min vän Denise :) men jo, jag önskar jag också kunde göra en lika fin :)

2009-09-29 @ 22:17:13
URL: http://anangelspatience.blogg.se/
Postat av: Erika

godmorgon :D vad händer idag ? :D

2009-09-30 @ 06:38:01
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0