Ala naturell

Nu för tiden förstorar folk sina läppar hela tiden. Inte bara läpparna, utan de förstorar även bröst, opererar näsor, gör ansiktslyft m.m.
Inte minst kändisar. Finns det någon riktigt stor kändis som är helt naturlig efter några år i branchen? Knappast va?
Och vi så kallade "normala" människor ser upp till dessa människor och klagar på våra egna utseenden hela tiden eftersom vi tycker att de är så snygga.
Men vad är det vi ser upp till då? Människor som har opererat sig från topp till tå. Det är inte rätt att vi påverkas av något som inte ens är naturligt.

Allt mer "normala" människor börjar också förstora sina läppar nu tycker jag, vilket är ganska sjukt. Varför inte stå för sina naturliga läppar?
Visst, jag kan faktiskt hålla med om att det i vissa fall blir snyggare när man förstorar sina läppar. Men i vissa fall är det faktiskt inte ens snyggt. Vissa ser ut som, jag vet inte vad.

Och vet de som förstorar läpparna om vilka biverkningar som kan inträffa? Haha, det är ju inte speciellt vackert iallafall.


Foto: BRITT-MARIE TOREGARD

Jag själv har ganska små läppar, och jag gillar dom. Jag skulle inte vilja spruta in något äckligt i mina läppar, aldrig.
Jag kanske är ytlig, men jag vill ha det så naturligt som möjligt.
Go naturell! :)


Jag gillar mina små läppar! ;)                             Ehmmmm, vore jag snyggare såhär? Ehm...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0