"As dreamers do"

sitter här och lyssnar på nostalgi låtar. nivet sånna man lyssnade på förr.
Tänk att när jag var liten så älskade jag Magnus Carlsson/Barbados, N'sync & Britney Spears.
Sitter och lyssnar på de två sistnämnda och tro mig , jag sjunger med i varje låt. ; )
vilka artister lyssnade ni på när ni va yngre?
(jag var kanske 7-10 år när dessa var mina favoriter?)


Snart är det dags för Grey's Anatomy säsongspremiär! Det missar ni inte va ? :)

innan dess ska jag lägga fram kläder tills imorgon, rengöra ansiktet, borsta tänderna och allt sånt, så slipper jag göra det vid tio då jag är trött! Härligaste känslan att bara kunna gå och lägga sig direkt efter.

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon.


Kommentarer
Postat av: Rafiki

snygg blogg!!

2009-09-30 @ 20:35:47
URL: http://lifeofrafiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0