Biokväll

Då var man hemma igen!
Dagen har för det mesta tillbringats hos min favorit. Efter ett tag drog vi vidare till filmstaden där vi tittade på The ugly truth! En film i min smak. Underbar humor, enligt mig ;)
Träffade väldigt många man kände där inne också. Mysigt mysigt! Alltid kul :)
var två av dem som man inte förväntade sig se där inne. De två skulle tydligen också på bio. Men varandra. Ensamma. Tillsammans. You name it! Hmm? Vad har jag missat? :o
Måste också säga grattis till Hanna som fyller 17 idag! :)
 
Imorgon är det skola, igen! Suck. Jag har sovmorgon, vilket uppskattas. Det är iallafall skönt att vi slutar så tidigt varje dag på min skola. Thank god!

Hade tänkt att ta bort sminket, fixa lite & bara ta det lugnt nu. Det är ju söndag. Chilldag. Så brukar det alltid vara för mig iallafall. Hur är söndagar för er? :)


Är det chill eller? ;)

Vi hörs honeypies! Have a great night and sleep tight :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0