De dónde eres?

Skoldagen idag började med spanska. Jag är helt kär i spanskan , och jag vet inte rikgit vad det är med mig, men jag lär mig sjukt snabbt och kommer ihåg allting. känns hur underbart som hellst.
Efter det mötta jag upp julia och gick till munksjöbron. Nivet , dom skulle springa runt den idag. Och jag får ju inte träna blablal. Satt i alla fall där i kylan och väntade på att julia skulle komma tillbaka..
Glad vart jag i alla fall att jag tog UGGS på mig idag. Då fanns det i alla fall en del av mig som itne vart helt frusen. Tror att mina fingrar skulle kunna likna is..
Efter det vart det engelska och sedan naturkunskap.

Nu är jag hemma och har precis ätit en liten skål med cornflakes och ska nu börja med spanska läxan som vi har tills imorgon. Har ju prov i spanska om 2 veckor.
Sedan har jag också historia då man ska skriva 5 frågor till filmen troja. Hmmm, jag har ju inte sett slutet?

Tja , det är väl dags för mig att börja plugga. Inte för tokigt det heller. 
Vi hörs lite senare lixom :) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0