Good Morning Love.

Hei :)
nu har ja gott om tid på mig . börjar kvart över nio och bussen går 8.31 så det så . heh.
har sprayat mig i min cucumber&melon som jag fick från min bror och hans tjej efter de va i New York.
Så nu luktar jag kändis (Ett märke som används flitigt av kändisar) hahahah, ett viktigt tillägg det där. !! HAHA
har för mig att jag läste någonstans att Beyoncé använder den. Kul att veta ;)
Ska visa upp flaskorna senare. Detta är ingen produkt jag andvänder ofta , jag är så rädd att den en da kommer att ta slut. När den dagen kommer ska ja banne mig ta mig till NY för att köra nytt. så är det !

nej kanske borde kolla klockan så man inte kollar FÖRSENT till den andra bussen?
den går 31, räcker att man går 5 ihalv :)
pusssss :*

 
visingsö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0