Hemma från Stockholm!

Trevligt att jag tillbringat 1/3 av denna dagen i en bil? ;)
Men vet ni? Det var värt det. Jag har träffat både släkt och shoppat. Bra kombination tycker jag.

Först begav vi oss till Skärholmens köpcenter. Jag vet inte om det heter så, men spela roll. Affärer fanns det iallafall i en helt ok mängd.
Satte oss på ett fik & väntade tills affärerna öppnade. När jag såg affärerna öppnad började mitt hjärta dunka snabbare, mina ben blev spralliga & jag kände ett rus i hela kroppen. Jag tryckte i mig fikat & gick med full fart mot affärerna. Jag hade ju bara 2 timmar på mig!

Efter shoppingen gittade vi vidare till Sollentuna och jag träffade min kusin för första gången. Adorable!
Träffade även massor av andra såklart. Alltid kul!

Gissa vad jag ska göra nu? Jo, sova! Jag somnade vid 1 inatt, och gick upp vid 6. Jag är helt slut. Ska fixa klart här i rummet & så, sen ska jag slänga mig ner under mitt tjocka täcke (och kvällsmessa med Hampus... ;))





Fika på köpcentret



Lite av det jag köpte...


Typ designad för att jag ska ha den?


Lite töntigt söt sådär? Men, I like it!


Typ nitöronhängen. FETT HETT.


Nya väska. Suddig bild, japp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0