home sweet home

Hemma efter 2 lektioner i skolan :) härligt härligt. Mysigt plugg väntar, haha. Det blir ju vad man gör det till, right. Får ju inte glömma Sarah mycket smarta pluggtips ;)

Dagen började med att jag tog bussen till centrum. Satt stel som en pinne eftersom en läskig "emo" satt jämte mig, snyft. Och om det var just du som satt jämte mig så kanske du inte behöver ta åt dig, satt nämligen jämte fler än en, hihi.
Mötte sedan upp Sarah & vi tog en fika på waynes! Mysigt.

'
Fik & "plugg", nej plugg blev det inte.

När vi satt på waynes såg vi några snygga buisnessbrudar. Moah, sån ska jag också bli. Rik & het. Nice.
Men allting förstördes när den ena satte en ful grön ryggsäck på ryggen. Jag menar, eu?



Källa: http://media.ebaumsworld.com
Tänk er en sån här tjej med stor scoutliknande grön ryggsäck på ryggen. Vackert?


Avslutade skoldagen med en lunch

muuuuuuummmms

Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0