I love horseriding

Åh, jag längtar tills  imorgon. Verkligen. Då ska jag rida igen, vilket är så otroligt underbart! När du sitter på hästryggen kommer du bort från allt annat & bara, åh. Det måste vara världens bästa & roligaste sport. Farligaste också? Den är ju inte helt ofarlig iallafall, haha!

Tänkte lägga ut en liten film på när jag tävlade för första gången. Hahahah, det gick så fel det bara kunde ha gått. Så patetiskt & roligt på samma gång.
Jag valde först och främst inte den lättaste lilla ponnyn, men jag var envis och jag skulle ha min favorit, Robin. Haha. Och se hur det gick. Katastrof. Men nu efteråt är det väldigt kul att kolla på.
(och jag är fullt medveten om min sits & allt gick cp fel, men det var trots allt väldigt längesen! Han är faktiskt bara en b-ponny. Enjoy;) )


Haha, love it ♥ Checka speciellt vid 1:18 när han springer som fan. Haha, jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0