I love smoothie

Fixade nyss en smoothie! Jag bara älskar det. Utan youghurt, glass eller vad man nu lägger i. BARA frukt. Nyttigt & sjukt gott!

Tips: Om ni blir lite småhungriga och vill undvika att småäta så kan ni dricka ett glas vatten. Du blir faktiskt mätt & lurar på sätt och vis din kropp!
Men överdriv inte detta som jag gjorde ett tag. Hoppa inte över maten och drick massa vatten istället. Man mår inte bra. Faktiskt.

Jag har tänkt på en sak. Det är egentligen nu som ung man kan äta saker utan att gå upp för mycket i vikt. Nu ska man egentligen passa på, eller hur? :) När man är gammal måste man ju tänka sig mycket mer för vad man äter. Right?
Så, pass på och ät vad du känner för utan att må dåligt! :)


Min smoothie, ENDAST frukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0